Coping
  • Home
  • Praktijkinformatie
    • Een afspraak maken
    • Een afspraak afzeggen
    • Werkwijze en vergoeding
    • Het netwerk van de cliënt
    • Wat te doen in geval van een crisis?
    • EMDR
    • Tarieven
    • Aanmelden en wachttijden
  • Behandelinformatie
  • Gezondheidsinformatie
  • Hyperlinks
  • Medewerkers
  • Nieuws
  • Praktijkfolder
  • Veelgestelde vragen
  • Verwijzers
  • EMDR supervisie
  • E-health
  • Links in de regio
  • Samenwerkingsverbanden
  • zorgkaart Nederland
  • Privacy policy en wetgeving
  • Cliënttevredenheid
  • Kwaliteitsstatuut en klachten
  • A
  • A
  • A

Cliënttevredenheid

Na afronding van de behandeling wordt onderzocht hoe u denkt over de begeleiding of behandeling die u ontvangen heeft. Dit wordt gedaan middels een vragenlijst, de verkorte CQ-index voor ambulante GGZ, die digitaal ingevuld kan worden. Dit is een landelijk gebruikt meetinstrument om de kwaliteit van behandeling te meten vanuit het perspectief van de cliënt. De resultaten worden gebruikt om de zorg verder te verbeteren.

De scores (maximum is 5) op de CQ-index voor 2024 waren gemiddeld als volgt:

  • 4,8 op het thema bejegening
  • 4,8 informatie behandeling
  • 4,7 op het thema samen beslissen
  • 4,8  op het thema uitvoering behandeling

Het gemiddelde rapportcijfer dat werd gegeven is een 8,4

Vorig jaar hadden we een 8,6. Hoewel dit 0,2 lager is dan vorig jaar, en we altijd streven naar een hoger cijfer zijn we blij met dit rapportcijfer. Er zitten verbetermogelijkheden in ‘bejegening’  en ‘uitvoering  behandeling’. Daar kunnen we iets scherper op zijn. We hebben afgelopen jaar ingezet op ‘samen beslissen’, en daar scoren we dan ook iets beter op dan het vorige jaar. Geen slechte scores al met al. We blijven doen wat we al deden, en proberen waar nodig te verbeteren en te ‘fine tunen’: veel uitleg geven over verschillende behandelmogelijkheden, zodat cliënten meer betrokken worden bij het besluit voor een bepaalde behandeling. Verder zouden we nog vaker kunnen evalueren en nog specifieker benoemen waarom we nog een beperkt aantal afspraken gaan maken.

  • Home
  • Praktijkinformatie
    • Een afspraak maken
    • Een afspraak afzeggen
    • Werkwijze en vergoeding
    • Het netwerk van de cliënt
    • Wat te doen in geval van een crisis?
    • EMDR
    • Tarieven
    • Aanmelden en wachttijden
  • Behandelinformatie
  • Gezondheidsinformatie
  • Hyperlinks
  • Medewerkers
  • Nieuws
  • Praktijkfolder
  • Veelgestelde vragen
  • Verwijzers
  • EMDR supervisie
  • E-health
  • Links in de regio
  • Samenwerkingsverbanden
  • zorgkaart Nederland
  • Privacy policy en wetgeving
  • Cliënttevredenheid
  • Kwaliteitsstatuut en klachten

Contact

Telefoon 0203034710

Coping

Hoeksewaard 147
1181 CD Amstelveen
Telefoon:
0203034710
2e Telefoon:
0650589566
KvK:
33297576
Openingstijden di t/m vr 8.30-17 u
Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nl
Vind een zorgaanbieder in amstelveen
© 2025 Coping -
  • Cookiewetgeving
  • Beheer